wtorek, 13 stycznia 2009

albowiem prysły zniżki

Jak ja to kocham: zezarlo mi notke.
Juz mialam postawic kropke. Nad i.


W dodatku mam letkiego kacyka, poniewaz wczorajszego wieczoru czcilysmy z K. zdarzenia drogowe.
Moje i jej gdyz, jak sie okazuje, sa one mocno zarazliwe.


Ledwo ucichl moj lament po utracie lampy natychmiast zadzwonil telefon.
K. Z miejsca wypadku.
Ustap pierwszenstwa przejazdu wypadlo jej z zachwyconej wizja shoppingu glowy i, w zamian, jedna pani wbila jej sie gleboko w drzwi od strony pasazera.
Auta wyrastajace jak spod ziemi sa, jak widac, plaga sezonu.


Sytuacja K. jest o tyle korzystniejsza, ze teraz bedzie musiala miec nowy samochod.
Jesli uda jej sie jakos przetrzymac zarzuty malzonka.
Kazdy ma to, na co sobie zasluzyl.
Ja bede miala nowa lampe. Oraz wzielam na klate zarzuty o zszarganie ubezpieczenia
(co teraz bedzie z OC/AC mojego  n o w e g o  leksusa?)


Zamowilam niezbedny element oswietlenia na allegro w okazyjnej cenie. Czekam.
Jak przyjdzie, wywatuję sobie cycki, zrobie sie na demona seksu i udam do warsztatu naprawczego celem stymulowania renowacji blacharki. Oraz osadzenia zderzaka, gdzyz sie byl wypuczyl. Panowie beda osadzac a ja w miedzyczasie dla nich cos zatancze. Na rurze. Wydechowej.


Obertasa.


I jeszcze apel, aby koniecznie demolowac samochody osob absolutnie anonimowych, zamieszkalych w innym wojewodztwie. Osobiscie optuje za zachodniopomorskim lub warminsko-mazurskim.
Jest to konieczne z tego wzgledu, ze w  m o i m  przypadku osoby przeze mnie poszkodowane, zwane dalej sasiadami, przez godzine rozmawialy z  m o i m  ubezpieczycielem z  m o j e g o  telefonu komorkowego. Swojego nie posiadaja a ponadto ich telefon stacjonarny nie ma mozliwosci wybierania tonowego. Podobno. Teraz musze sie ukrywac, bo cholera wie, jakie uslugi dla ludnosci przyjdzie mi jeszcze swiadczyc.


Pamietajmy zatem, aby wybierac na ofiary osoby oddalone najbardziej po skosie w aspekcie geograficznym.


Tyle.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz