czwartek, 10 kwietnia 2008

Nie na temat

Podobno modnym jest ostatnio wynurzanie sie w temacie biustu.
Albo chociaz biustonosza jakby ktos biustu nie nosil a ponosic usilnie pragnal.
Sprawa tyczy wszystkich bez wyjatkow, bo w dobie zrownywania plci, cycki moze ponosic kazdy.


Dowodem niech bedzie skonstruowany ongi przez obojnaczy duet Kocica-Hilary limeryk na pol:


Intelektaulista legnicki
Lubil sobie wypychac cycki
Idac raz na narade
W cyc wpakowal Illiade
Twierdzac, iz jest to zart. Homerycki



Taki sobie. Mamy na koncie bardziej ale nie ma tam nic o biuscie
wiec nie na temat.


Nie na temat.




Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza