poniedziałek, 11 lutego 2008

Choroba lokomocyjna

Bede nudzic.


Pod dywanem cicho tylko w Lastfm Post Regiment; Kolory, Krowy, Kiedy krzycze, Rodzina(!), Norma, Kurewska itp. zamiennie z Dead Kennedys. Czyli bunt i no future. Z czym do ludzi?


Mam ochote wykaligrafowac grozbe na rozowej karteczce w kotki:


Bedziesz jeszcze, czerstwy palancie, potrzebowal nerki! Ni-chu-ja!


….


Kiedys, jak bylam mloda i bez przerwy sie nudzilam, skutkiem czego palilam bardzo duzo papierosow, to wylepilam z Tabaza list z Panoramy. Anonim byl adresowany do mamy Cypisa i widnialo w nim zdanie: PANI SYN SIE ZLE PROWADZI. Mam go do dzisiaj w swoich czelusciach. Skseruje i wysle do matki tego mamlasa.


Niech maja.


…..


Niemniej troche mi sie to wszystko podoba. Jest tak very exajting. Widac najwyzszy zamiast mi zeslac narzeczonych w liczbie stu, to nie mial nic dla mnie (sory, stara, same palanty) i dal mi brata zebym se pocwiczyla eksajtingi.
Oczywiscie no bez przesady, gdyz jak wiemy jestem cyniczna i zblazowana ale zawsze cos.


…..


Ja to w ogole uwielbiam rózne trudne sytaucje. Kiedys, jak bylam mloda i mialam dzikie tabuny narzeczonych to im bardziej teatralne wskutek tego dramaty sie zdarzaly tym lepiej. Nic mnie tak nie bawi jak poczucie, ze oto ktos mi wkreca krzywy film.
Razu pewnego, wezmy, mialam relatywnie mlodszego narzeczonego. I wybieralam sie z nim na ferie w cztery oczy (dwa gylyndry). I na to wziela mnie na rozmowe jego zatroskana matka! O, jak bylo fantastycznie, mowie wam!



Czemu on nie chce przyjsc? Byloby tak surrealistyczne, ze przez chwile moglabym odleciec, przypuszczam.


TA-KI-CZAD-SIE-ZDA-RZA-RAZ
JE-BUT-JE-BUT-JE-BUT-JE-BUT


Ktos chetny?
prosz:


http://www.lastfm.pl/music/Post+Regiment/+videos/+1-w9jN-tTY4NU


I nie-pod-slu… chuj!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz