wtorek, 12 lutego 2008

Xenna Ekstra Wojownicza Ksiezniczka

Kot mowi, ze nie moze patrzec tu, o,  do bloga mego, gdyż tu same brzydkie wyrazy oraz w ogole taka wojownicza jestem.
Zatem postanowiłam zmienic nieco ton.


Napisze, przeczytam, jak przeczytam to może uwierzę.


Zatem jest cudownie.
Pogoda nienajgorsza, spać mi się chce, ale co tam, wyśpię się w trumnie.
Ponadto dziecko chore ale jakby zdrowe.
Mlody ujada ale obecnie spi.


Mlody jest okropnie śmieszny. Kiedy ma jakieś roszczenia najpierw wrzeszczy a następnie, kiedy to nie odnosi pożądanego skutku, wali się pięścią po glowie z bezradności. Może to jest jakiś sposób na moją niemoc?


Ale, ale, znowu smucę a miało być beżoworóżowo.


Wobec tego ide rozejrzec sie za jakimiś pozytywnymi aspektami mojej egzystencji.


Moze mnie nie byc ze dwa miesiace.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz