poniedziałek, 7 lipca 2008

uwaga: tresci wybitnie seksistowskie

Wlasnie zamienilam sie w slup soli.
I tak trwam.
Co zaszlo?
Otoz, mialam okazje spotkac na swej drodze doslownie i w przenosni, Najglupsza Dupe Swiata w czerwonym fordzie Ka!
Najglupsza Dupo Swiata w czerwonym fordzie Ka!
Jesli mnie slyszysz, wiedz, ze przez ciebie nie umiem zgiac zadnego stawu!


Oto nastepujaca sytuacja drogowa:




Pojazdem grafitowym (chyba) jade ja. Ja.
Pojazdem czerwonym podaza, jak sie za chwile okaze, Najglupsza Dupa Swiata – w skrocie NDS.
I NDS jeszie za Mna, lewym pasem, ONEGDAJ z pierwszenstwem i trabi wnieboglosy.
Pacze co sie dzieje, Nic sie nie dzieje, to nie do mnie, mysle.
Poza Nami NIKOGO w poblizu.
Ale trabienie wnieboglosy nie ustaje, wiec zwalniam, myslac, ze moze tak sobie jade a na przyklad nie mam kola.
A tu co sie okazuje?
To jednak Mnie goni NDS i na mnie trabi DAJAC MI TYM SAMYM DO ZROUMIENIA, ZE MAM JEJ USTAPIC PIERWSZENSTWA!!!


Czy kiedykolwiek ustepowaliscie Panstwo pierwszenstwa komus, kto jechal ZA WAMI???



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz