wtorek, 21 października 2008

rtv i agd

Zacznijmy od tego, ze w krotkim czasie zostane kompletna idiotka, gdyz mi sie radio w samochodzie popsulo a jedynie z tego zrodla czerpalam wiadomosci z kraju i ze swiata.


Ale sie nie martwie, bo jeszcze pozostal sklepik osiedlowy, ktory dostarcza mi wielu wrazen z dziedziny lingwistyki stosowanej, takich jak:


„Ta szynka nie przemawia za mna, bo jest za biala”. No.


Zepsul sie takze centralny zamek u pojazdu oraz szyba od strony kierowcy
sie nie otwiera.
W chwili obecnej zaczyna mi to jednak zwisac, bo idzie
zima i po co komu snieg na kolanach.
Mnie sie nie otwiera a M. ma wiekszy problem, bo jej sie nie zamyka.
Jak otworzy.
Czyli inni maja gorzej.


Najlepiej to ma Buniozyl, bo skonczyl w niedziele dwa lata i jest jeszcze stosunkowo mlody.


Co do mlodych, to w programie Mam Talent wystepuje jedno przerazajace, blade dziecko.
Oczy smutne, wilgotne i basem spiewa monumentalne piesni.
Ciekawe czy w domu tez. Przy goleniu, powiedzmy.


No coz, rozne sa temperamenta.


Aramaj, na ten przyklad, znajduje sie na przeciwleglym krancu skali ludzkiej wytrzymalosci.
Wczoraj poszlismy na wielodzietny spacer i nie bylo latwo.
Byl nadzwyczajnie upierdliwy wiec ja, jako matka, w pewnym momencie rowniez zaczelam sie zachowywac podejrzanie.
To go lekko zbilo z tropu.
Ostrzeglam go, ze naprawde dziwnie to bedzie dopiero wtedy, kiedy zaczne spiewac piosenki z Piwnicy pod Baranami.


Wiec niech se uwaza.


Ha! I mam zmywarke w steropianie na srodku salonu.
Dopiero tydzien. Na razie sie nie liczy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz